Paketi usluga i ugovori

Informacije o ugovornom održavanju IT sustava, modelima ugovaranja i paketima s rezervacijom vremena.

Ugovori o održavanju IT sustava

U mogućnosti smo korisnicima iz segmenta mikro, malih i srednje velikih poduzeća kompletnu informatičku podršku koja će im omogućiti neometano poslovanje i povećanje produktivnosti. Ugovorno održavanje obuhvaća cijeli niz poslova i usluga koji se pružaju korisnicima, uz znatno povoljnije uvjete nego ako se pojedine usluge konzumiraju pojedinačno.

Što može obuhvaćati ugovorno održavanje?

Ugovorno održavanje može obuhvaćati cijeli niz poslova, primjerice:

  • analize opreme i kontinuiranog praćenja stanja opreme u uporabi
  • redovan servis i kontrola računala i opreme
  • reinstaliranje operativnog sustava, programa, specijaliziranih programskih rješenja i baza podataka
  • pomoć korisnicima u radu
  • čišćenje od virusa i drugih zloćudnih programa
  • instaliranje i pomoć oko korištenja Internet bankarstva
  • konzultantske usluge kod odabira TK operatera i usluga
  • konzultantske usluge kod odabira opreme i nadogradnje sustava
  • podešavanje okružja za rad preko RDP-a (primjerice za Wand korisnike)
  • instaliranje i servis vezan uz pristup CEZIH-u za zdravstvene djelatnike
  • uvođenje novih računala/radnih mjesta s računalima u rad
  • održavanje email servera i adresa
  • održavanje web stranica
  • i mnoge druge...

MODELI UGOVORNOG ODRŽAVANJA

Kako se sustavi značajno razlikuju, kao i potrebe korisnika, mogući su različiti modeli ugovornog održavanja. U osnovi se mogu podijeliti na ugovore prema rezervaciji vremena te ugovore s punim opsegom. Ugovori s rezervacijom vremena odnose se na zakup određenog broja sati te ostvarivanje popusta na daljnje usluge nakon što se u potpunosti konzumira zakupljeno vrijeme.

Ugovori s punim opsegom odnose se na ugovorno održavanje koje ima fiksnu paušalnu mjesečnu cijenu. Kod dogovaranja ugovora s punim opsegom u obzir se uzimaju broj računala i periferne opreme, servera, mrežne i druge opreme te ukupan opseg usluga koje korisnik želi. Za održavanje punog opsega molimo Vas da nas kontaktirate na adresu: kontakt@idtech.hr.

NAČIN UGOVARANJA

Usluga redovnog održavanja IT sustava ugovara se najčešće na mjesečnoj bazi, a za male korisnike i na godišnjoj bazi.

Paketi ugovora s rezervacijom vremena

Za ugovore s punim opsegom molimo da nas kontaktirati za procjenu


godišnje

500
  • Obračunsko razdoblje - godina
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 5 radnih sati g.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 1 GB prostora za stranice i mailove
  • do 5 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)

mjesečno

200
  • Obračunsko razdoblje - mjesec
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 2 radnih sati mj.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 1 GB prostora za stranice i mailove
  • do 5 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)

mjesečno

500
  • Obračunsko razdoblje - mjesec
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 5 radnih sati mj.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 2 GB prostora za stranice i mailove
  • do 20 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)

mjesečno

1000
  • Obračunsko razdoblje - mjesec
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 10 radnih sati mj.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 2 GB prostora za stranice i mailove
  • do 20 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)

mjesečno

2000
  • Obračunsko razdoblje - mjesec
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 20 radnih sati mj.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 5 GB prostora za stranice i mailove
  • do 50 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)

mjesečno

5000
  • Obračunsko razdoblje - mjesec
  • Trajanje ugovora: 1 godina
  • uključeno do 50 radnih sati mj.
  • bez obzira na kategoriju usluge
  • popust na osnovni cjenik usluga 30%
  • 5 GB prostora za stranice i mailove
  • do 50 email adresa (naziv@domenakorisnika.hr)