Sadržaji za preuzimanje

Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.

Evidencija radnog vremena za 2021. godinu

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. 

Značajke: 

- automatsko označavanje neradnih dana
- kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati
- pregled godišnjih odmora djelatnika
- evidencija slobodnih sati u danu i tjednu
- rekapitulacija najčešćih oblika za obračun plaće
- evidencija posebnih oblika rada s početkom i krajem rada i napomenama

NAPOMENE:

Polja koja sadrže formule su zaključana, za izmjenu su dozvoljena samo polja koja se predviđena za unos podataka. 
OpenOffice ima problema s prepoznavanjem zaključanih i otključanih polja pa se ne preporučava korištenje.
Testirano za programe: Microsoft Office (od verzije 2003 i novije), Libre Office, WPS Office

Kao i prethodnih godina, tablice se mogu koristiti bez naknade, no nećemo se buniti ukoliko nas želite počastiti kavom ili pizzom uplatom na naš račun HR8923600001102270296. Ukoliko nas počastite, molimo da u poziv na broj upišete OIB subjekta na koji ćemo izdati račun, a opis plaćanja "Evidencija radnog vremena" i e-mail adresu za dostavu pdf računa (ili napomenu javni naručitelj ukoliko vam je potreban e-račun).

Vrsta datoteke xls
Veličina datoteke B 2188288 B
Veličina datoteke MB 2.09 MB

 21.01.2021.

FILTER KATEGORIJA
Možda Vas zanima ...
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Postavljanje VPN rješenja kod klijenta

Klijent je imao potrebu povezati udaljene poslovnice u jedinstvenu mrežu i osigurati zaštićeni prijenos podataka između računala na udaljenim lokacijama.

Pogledaj
Prelazak na novo programsko rješenje

Klijent je odlučio prijeći na novo programsko rješenje. Pri tome je morao obnoviti opremu te osposobiti dodatne usluge kako bi zadovoljio zahtjeve novog programskog rješenja.

Pogledaj