Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Evidencija radnog vremena za 2018. godinu

 13.12.2017. U rubrici Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice objavljena je excel tablica za vođenje evidencije o radnom vremenu djelatnika. Evidencija je prilagođena i za poduzetnike koji osim upisivanja početka i kraja radnog vremena imaju potrebu za upisivanjem i drugačijih oblika rada (automatski izračun slobodnih sati u danu i tjednu).

Excel tablica za evidenciju radnog vremena napravljena je za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici se već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.

Evidenciju je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice.

Upute je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Korisničke upute - Ostalo.

Možda Vas zanima ...
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj
Vrste udaljenog rada ili rada od kuće

Pojam rada od kuće se "popularizirao" tijekom pandemije, a u zadnje vrijeme se dodatno aktualizirao zbog najave izmjena u Zakonu o radu kojima se planira pojedinim djelatnicima dati pravo na rad od kuće na zahtjev.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj